Seuran yhteisissä asioissa voit ottaa meihin yhteyttä laittamalla sähköpostia osoitteeseen joensuuncheerleading [ät] gmail.com

Harrasteryhmien ja joukkueiden omat sähköpostit löytyvät Joukkueet ja valmentajat -välilehdeltä.

LASKUTUS

Verkkolaskut
Joensuun Cheerleadingseura ry, 3017710-6 Verkkolaskuosoite: 003730177106
Operaattori: Maventa (003721291126)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*

*Käyttäkää tätä välittäjätunnusta mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.

Sähköpostilaskut
Sähköpostilaskun osoite: 30177106@scan.netvisor.fi

Toivomme, että lähetätte tähän osoitteeseen ainoastaan laskuja. Laskut lähetetään palveluun sähköpostin PDF-muotoisina liitetiedostoina ja laskun liitteiden tulee olla samassa tiedostossa itse laskun kanssa.

Laskujen vastaanotto postitse
Joensuun Cheerleadingseura ry
PL 100
80020 Kollektor Scan

Osoitetietojen tulee olla täydellisinä sekä laskussa että kirjekuoressa, jotta lasku voidaan välittää nopeasti ja luotettavasti vastaanottajalleen.

Johtokunta 2023-2024

Sallamari Tuononen, puheenjohtaja